Below I have some great information about the Fokker, maybe you'll find it fun to read it again!
It would be fun or trivia that everyone here pretty pictures of airplanes dropping.
Just for some fun information to share together.
In English:
Although the first effective fighter Fokker Ecker was late, almost all early hunters compact biplanes that were seen more often. Some hunters were operationee three roofers.
From 1915 to 1935 was the standard armament of the two hunters almost always back track forward through the propeller machine guns firing. Some early Fokker monoplane had three machine guns, but that was too heavy. Also, some devices with Hispano-Suiza engine armed with a large gun on board. The gun was between the left and right cylinder blocks placed over thrust by the propeller hub.
Although most hunters were single-seaters, some had an observer in the rear cockpit. From 1915 this observer always possessed at least one machine gun. This weapon was flexible mounted so he could focus on a device that tried to attack from behind. One of the first two-seaters of this type bore the strange name Sopwith 1 1/2-Strutter. The later Bristol Fighter experienced disastrous first few weeks until its pilots learned to fly it as a single-seater, the front and machine-guns) to focus. The task of the observer was primarily that of providing self-defense.
In Dutch:
Hoewel de eerste effectieve jager de Fokker Eindecker was, waren bijna alle vroege jagers compacte tweedekkers die vaak als sterker werden gezien. Enkele operationee jagers waren driedekkers.
Van 1915 tot 1935 bestond de standaardbewapening van de jagers vrijwel altijd uit twee voorwaarts door de propellerbaan heen vurende machinegeweren. Sommige vroege Fokker eendekkers hadden drie machinegeweren, maar dat bleek te zwaar. Ook waren sommige toestellen met Hispano-Suiza motoren bewapend met een groot boordkanon. Het kanon was tussen, de linker- en rechter cilinderblokken geplaatst en de loop stak door de propellernaaf.
Hoewel de meeste jagers eenzitters waren, hadden sommige een waarnemer in de achtercockpit. Vanaf 1915 beschikte deze waarnemer altijd over minimaal één machinegeweer. Dit wapen was flexibel gemonteerd zodat hij kon richten op een toestel dat van achter probeerde aan te vallen. Een van de eerste tweezitters van dit type droeg de vreemde naam Sopwith 1 1/2-Strutter. De latere Bristol Fighter beleefde enkele desastreuze eerste weken, totdat zijn piloten leerden hem als eenzitter te vliegen, en de voorste mitrailleurs) te richten. De taak van de waarnemer werd vooral die van het bieden van zelfverdediging.
In Spanish:
Aunque los primeros efectivos de combate Fokker Ecker fue biplanos tarde, casi todos los cazadores compacto que se ve más a menudo. Algunos cazadores fueron operationee tres instaladores de techos.
De 1915 a 1935 fue el armamento estándar de los dos cazadores casi siempre una copia de la pista hacia adelante a través de la hélice de la máquina armas de fuego. Algunos de los primeros monoplano tenía tres ametralladoras, pero que era demasiado pesado. Además, algunos dispositivos con motor Hispano-Suiza armado con una pistola grande a bordo. El arma estaba entre los bloques de cilindros a la izquierda y la derecha se coloca sobre el eje de empuje de la hélice.
Aunque la mayoría de los cazadores eran monoplazas, algunos tenían un observador en la cabina trasera. Desde 1915 este observador siempre poseyó por lo menos una ametralladora. Esta arma era flexible montada para poder enfocarse en un dispositivo que trató de atacar por la espalda. Una de las primeras dos plazas de este tipo tenía el extraño nombre de Sopwith 1 1/2-Strutter. La tarde Bristol Fighter experiencia desastrosa primeras semanas hasta que sus pilotos aprendido a volar como un monoplaza, la parte delantera y ametralladoras) para enfocar. La tarea del observador era principalmente la de proporcionar auto-defensa.